Bjärton

Igår köpte jag en ny plopp till en av stämskruvarna på min Bjärton eftersom den gamla hade gått sönder. Guess what happened today? Det börjar bli jobbigt att måsta köpa nya ploppar varje gång man ska stämma gitarren. Min Bjärton är en svårt begagnad gura och det är den bästa gitarren jag har, men kolla bara på botten på den. Den förra ägaren måste ha varit någon som inte har råd att ta väl hand om sina instrument. Någon som jag. Jag behöver en ny gitarr...
   Till råga på allt så håller min gamla Levin på att spricka upp på grund av torka och jag har inte råd med en sån där gitarrfuktare som man stoppar in i gitarren.

                                                                      








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0