DU MÅSTE JU SRKIVA I BLOGGEN!

Ja, jag får väl ta och göra det.

I söndags började jag att sträckse pokémonserierna och jag började såklart på första säsongen. Den innehåller 83 avsnitt. Jag kan säga att jag är grymt less på att höra Team Rockets temasång: "Prepare for trouble. Make it double" osv. De är med i vartenda jävla avsnitt och jag blir bara förbannad av att tänka på dem. När de gjorde pokémonserierna tänkte skaparna nog inte på att det kanske skulle sitta någon stackars 19-åring och sträckse avsnitten på datorn.
Pokemans ska ses med andakt helt klart.

Jag vet inte varför, men jag har blivit helt galen i japanska tecknade serier (hentai pr0n får man inte glömma) och filmer som t.ex. Battle Royale. Det är väl någon slags period i mitt liv I guess. Det går nog över snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0