Ikväll dricker jag Cola.

Jag och Maestarn spelade Heroes of Might and Magic till 4 i morse. Jag vann.
Sedan sov jag till ungefär 10 då jag var tvungen att kliva upp inför förberedelserna för evenemanget på MB som heter Rockkarusellen. Jag har varit där sedan 12 idag och det har bara gått bra. Det har varit lite slitsamt, men in the end så känner jag mig nöjd och belåten.
      Det finns 12 öl i skafferiet och ytterligare 3 i kylen. Jag dricker cola och det känns bra. Till colan håller jag på och ser Släkten är värst, vilken jag aldrig har sett förut. Cheers!
  


Kommentarer
Postat av: Alexander

http://open.spotify.com/user/loyfdnyrd/playlist/4p0d7A5bOFcnfXxGDy3ndX



Låtarna som gammfolket har på rockskolan, bäst du lyssnar igenom dem i alla fall.



2010-02-21 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0