Han är din pappas bästa vän!

Jag hade grymt kul på MB igår. Alla tre banden var bra, särsklit Farfars Fågel. Alkoholen som jag förtärde i natt fick mig dessutom att drömma om Farfars Fågel under min sömn. Jag festade bokstavligen vidare i mina drömmar, seriously.
Ikväll blir det nya tag med festis ute på campingen! Funderar på att ta med mig gitarren, fast jag vet inte vad det skulle vara bra för egentligen. Jag kommer troligtvis vara för full för att kunna spela Gäddan Gösta och dessutom vill jag inte riskera att nån fyllkäring har sönder gitarrjäveln. Well, vi får väl se. Först blir det marknaN och typ, öl?

Btw, Magnus fågelmask påminner lite om Upside down chicken mask från Plumbers Don't Wear Ties-videon av AVGN, visst?!


Här kan du se videon om du så önskar! Skitkul stuff. http://screwattack.com/videos/AVGN-Plumbers-Dont-Wear-Ties-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0