Rolih

Idag har jag varit med Mathias. Vi började med att ta en fika på indo medan jag tinade upp bilen i domusgaraget, den såg ut som en rullande isbjörn med kalla tänder. Sen drack vi Soda Stream samtidigt som vi såg Saw VI hos Matte och den var väldigt slashig. Efter filmen kände jag att jag att jag behövde vila min påfrestade mage och när jag låg där i hans säng hittade jag först gamla skolfotokataloger från högstadiet, vilka var roliga att titta titta igenom, men sen hittade jag en skolkatalog från Tannbergsskolan från 1982 - 1983 och det var verkligen något upplyftande att se. På den tiden fanns det inget jävla photo shop där man kunde sätta kläder på halvnakna freaks som jag själv, nej nej. I den där skolkatalogen var det brudar (80-talsbrudar!!) i bikini och tjejiga frisyrer! Damn.
 Det roligaste var dock smeknamnen som de fick ha. Det kunde vara Jörgen "dräparn" Jonsson till August "kan inte hitta pennan" Svenson. Det roligaste smeknamnet var Kattiz "först fråg ja då va han het" Lindström
                                  
                                                 Can you believe that? I lol'd.

BTW, särskrivning i mitt föregående inlägg? personlighets test

Om ni ursäktar, jag måste gå och ge mig själv stryk.
Kom hit Philip, nu jävlar!!!
f-f-förlåt mig, jag ska aldrig göra om det!
HÅLL KÄFTEN OCH KOM HIT!!!

Kommentarer
Postat av: Mstrn

Nog var den Slashig alltid!

2010-03-04 @ 00:21:43
Postat av: Alexander

Särskrivning i detta inlägget också "photo shop"

2010-03-05 @ 16:25:49
Postat av: Philip

Photo shop är väl engelska? Inte sitter väl det ihop?

2010-03-05 @ 16:42:19
URL: http://galonlip.blogg.se/
Postat av: Alexander

Om du menar programmet som man redigerar bilder med så sitter det ihop

2010-03-05 @ 17:51:06
Postat av: Philip

jajajajajajajjajajjajajajaja!

2010-03-05 @ 20:22:10
URL: http://galonlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0