Antagen!

Jag har haft så lite att skriva om på sistone. Vad ska jag säga egentligen? I lördags var det superfint väder så jag passade på att dricka öl i solen med gott sällskap. Jaha, ovanligt? Nej. Det enda som hände den kvällen var att jag hoppade på en full 300g helosanflaska så att det sprutade över hela kroppen. Och ansiktet.

Det finns dock en rolig sak som jag vill berätta om! Idag, för ungefär 10 minuter sedan faktiskt, så öppnade jag ett brev som kom från Geijerskolan som jag har sökt in på. Det stod så här: Du har antagits till nedanstående linje på Geijerskolan läsåret 2010/11
                          
                   Nordiska rockmusiklinjen åk 1

Nu är jag en glad pojke! Jag ska fira med att kratta löv! Yippee.

kukbajsets ollonfitta


Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Sweet! Grattis :)

2010-05-17 @ 11:56:56
URL: http://osskie.se
Postat av: MaestarN!

Hehehelosan!

Härligt, nu blir det att nöta bas alltså.

2010-05-17 @ 11:59:55
Postat av: Philip

Tack!



Ja, nu jävlar ska jag spela sönder. Fast det har jag ju gjort den senaste tiden, men nu blir det ännu mer!

2010-05-17 @ 12:08:33
Postat av: maryyy

bra phille!

2010-05-18 @ 17:58:16
URL: http://vannersokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0