Hej solen!

Det är alltid lika skönt att bli väckt av solen när man VET att det ska vara bra väder hela dagen, istället för att det är sol i 3 timmar på morgonen, sen kommer regnet. Nä, idag är det verkligen superväder och vad gör man då? Om man heter Philip kanske man sitter vid datorn det första man gör på morgonen bara för att vakna till. Nej, jag har inget bättre för mig.

Jag började dock titta på lite klipp på youtube nu på morgonen bara för att bli på lite glatt humör.
Arnold Schwarzenegger är en skådespelare jag älskar. Jag älskar det här klippet. Jag håller på att dö. In a good way! 
 
Bring your toy back to the CAHHPEHT!!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Självdistans har han ju i alla fall

2010-05-21 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0