Lite quote från igårkväll

"Åka tåg. Varför tog jag inte med mig mp3n på baristavagnen? Good question. Jag har åtminstone öl.
    Jag har aldrig varit med om att ha måstat skriva på en papperstallrik på det här viset förut. Jag måste fan skaffa ett anteckningsblock för gångerna jag reser. Det är bara så skönt att skriva ner det man tänker. Man tänker nämligen mer när man har mindre för sig. När man har tråkigt t om.     Fan vad det skakar."

Senare på en pappersservett:

"¿Qué quieres?
En pastor sitter och dricker vin och raggar på en 80-åring. Never thought I'd see that.
Det sitter en svensk brud i 30+åldern med jävligt fin kropp mittemot mig. MEN hon har stött på en invandrar-tv. Eller en handgranat. Hon ser för vuxen ut I guess... I want 'em young looking!
   Jag ska hämta min mp3 och sedan komma tillbaka.
Next chapter: Nu har jag hämtat min mp3 och det känns göd. Just nu är det Lord of this world med Sabbath som gäller. (som spelas)

Det är roligt att smsa. Haha, jag tog just på min öl. Det var mer kvar i den än jag trodde! Det är saker som dessa som får en att vilja leva vidare!"

Vem behöver någon att prata med när man har en penna och diverse pappersbitar att skriva på egentligen? Inte då jag.
   Helvete vad slapping är kul! Jag har hållit på med det ett tag nu och det börjar äntligen sitta för mig. Ett tag kvar till Mark King dock...

 
Och Les Claypool. Nog för att det där riffet sitter nu, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0