Pistonhead -Summer Brew-

Har du hört talas om den? Pistonhead - Summer Brew-  I sure haven't. 'Til now! Jag ska testa en sån och se hur den smakar. Here we go!

*öppnar* 
Det låter precis som när man öppnar en helt vanlig 33cl starköl. Det låter gott.

*luktar lite på den*
Det luktar öl.

*smakar*
Det var som fan, det smakar öl också! Väldigt fyllig i smaken. Inte alls besk som t ex Femkommatvåan som man har fått smaka ett antal gånger... På tal om Femkommatvåan så är även Pistonbrew ett öl på 5,2 VOL%.

Testa nya Pistonbrew! Det är ju trots allt det nya sommarölet och tro't eller ej - sommaren är snart här!



"Low Ridin' Lager" var väl kanske att överdriva.


Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Jag testade den där när jag var på systemet förra gången eftersom burken är så cool men jag tycker ärligt talat att den smakade riktigt illa :p

2010-05-19 @ 21:26:51
URL: http://osskie.se
Postat av: Philip

Du ska alltid förstöra :(

2010-05-19 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0