Ransäter

Här sitter jag i Ransäter, Värmland, totalt uppvärmd i magen efter att ha avnjutit ett paket nudlar och ett glas päronkräm. Isak har välkomnat mig in i sitt rum där jag känner mig otroligt säker på min sexualitet.
I morgon är det antagningsprov och det känns mer spännande än gången då jag skulle försöka springa ifrån en toasits som hade fått nog av mitt skitsnack. Det första jag ska göra när jag kliver upp är att testa en gammal orgel som Isak visade mig i ett rum nere i källaren. Orgeln har en Leslie. Vad gör en sådan orgel med Leslie där nere i det lilla rummet? Säg det.. En sak är dock säker; den fungerar och jag ska spränga hela byggnaden med den.

Huset som Isaks rum finns i liknar ett sanatorium. Du vet, ett sånt där hus som man förvarar tuberkulosmissfoster. Det känns lite kusligt i och med att jag ska sova och hänga upp mina kläder här.


Vad fan? Det här skrev jag igår innan jag skulle lägga mig, men det lades aldrig upp. Internet bajsade sig.


Anyway. Idag hade jag mitt antagningsprov och allt gick skitbra. Wihoo! Nu är det bara att leva livet som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0