Mega Üldag

Det är lördag och jag funderar på vad jag ska hitta på. Jag funderar på att koppla in mitt Nintendo och varva Mega Man bara för att det är så jävla bra. En öl kanske man skulle ta till det också, det dör väl ingen av.
Ikväll ska Matte ut och jag känner mig småsugen på att följa med, trots allt har jag ju återhämtat mig från torsdagen, då det var bbq uppe på Villaryd med de älskvärda esteterna. Jag tog en rätt så frän bild på Adam, utan att tänka på att jag hade monochromeinställningar på mobilkameran.

 

Bob smälter in. Bob har kjol. Hihihihi!
Det var riktigt kul den kvällen i alla fall.

För övrigt så övar jag bas nu som en bajskula i en fisklina i och med att jag ska åka ner till Värmland på antagningsprov den 6e, det känns spännande. Ska bli kul att få träffa Isak dessutom! Hoppas jag får en bamsekram. Det är bäst det, annars klipper jag av ögonfransarna på honom. Med en vaselinburk.


Öl.


Mega Man. Haha, jag gillar pipljudet som uppkommer när man hoppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0