Det är Brunin Hood jag vill ha!

Jag fick nyss veta att även Isak Parkman ska gå på Geijerskolan nästa år. Jag känner mig som ON TOP OF A MOUNTAIN! Det ska bli så kul att mumsa musik tillsammans. Vi har pratat om det bruna köket tillsammans, men vi har inte riktigt bestämt oss för var vi ska bo, tror jag.
   Apropå bruna köket så gjordes min analöppning  öppen för dumpning av exkrement idag när jag utförde min dagliga exorcism av onda döda matvaror på toaletten. Det var skönt. Det var precis vad jag behövde för att jag skulle må prima igen efter att jag hade ätit ett rostat bröd med en bit ost som pålägg. Jag åt rostat bröd för att jag var sugen på det, inte för att jag ville vara onyttig. Du förstår, rostat bröd är väldigt gott att först förtära och sedan låta avlägsna med hjälp av en något, i vissa personers ögon, obscen akt inne på skithuset.

Just nu sitter jag och lyssnar på Shirley Bassey på spotify. En del kanske känner till henne i och med hennes rösts framträdande i vissa Bond-filmer, t ex Goldfinger och Moonraker. Hon är så fruktansrysligt bra på att sjunga. Åtminstone var hon det då det begav sig. Jag är alltid så dålig på att uppdatera mig vad gäller artisters utföranden i dagsläget. Vem är Lady Gaga for that matter? Hur som helst så vill jag bara visa vilken enorm sexupplevelse jag får i mina öron när jag lyssnar på henne. Varsågod, en länk till spotify:
                                                     Shirley Bassey – Call Me


Fanns ju bara tråkiga och kända låtar på youtube, men äsch:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0