Åter i Ransäter

Hej och hjärtligt välkommen till mitt blogginlägg! Jag har kommit tillbaka till sköna Ransäter och det känns hur bra som helst. Jag är helt slut på efter min roadtrip. Jag har åkt ca 150 med volvon den här veckan och haft roligt varje kväll. Det är fan krävande. Men kul!
.    På skolan har det börjat många intressanta människor som jag inom en nära framtid har tänkt lära känna.
Så här ser mitt rum ut just nu. Jag har dock bara skaffat mig orken att sätta upp en gardin. I'll finish it off later!
.

Kommentarer
Postat av: Rose Marie

Tjusigt! Vi får väl kolla om vi kan ordna en större hårtork, eller kanske att du......./Kram Mor

2011-08-22 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0