Äeeh

Du vet Samsung? Usch, smutsiga äckeltelefoner. Du vet att de har en slags signal som spelas varannan minut om man har ett oläst sms, va? Om du inte visste det, nu vet du.
Frågan är bara vad som är värst. Att ligga vaken hela natten pga rethosta eller att en dement förälder har sin samsung med olästa sms gömd någonstans i huset?
.    Jag tror nog att jag väljer samsung i den här frågan. Fy fan. Jag har dock aldrig känt av det här problemet, men jag kan tänka mig hur hemskt det skulle vara ifall det skedde. Numera har jag bara rethosta. Hur jobbigt som helst. Sov ingenting i natt. När jag nyligen steg upp och började äta lite frukost och läste tidningen, vet du vad som hände? En samsung ligger någonstans i vardagsrummet och tjuter. Jag blir vansinnig. Jag springer in i vardagsrummet, letar åt telefonen och stänger av den. Där fick den vad den förtjänade.. Egentligen skulle den ha tryckts upp i röven på sin ägare pga dåligt ansvarstagande.
.
.
.
Jaja, nu känner jag att jag har rantat klart för dagen. I dag är trots allt en bra dag. Solen skiner, jag har Jethro Tull i högtalarna och jag mår förhållandevis bra. Det enda som skulle kunna göra en positiv skillnad vore om jag skulle ta en dusch. Vilket jag ska. Snart.
.    Sen blir det ett bankärende, fika på indo med Vanessa och sen bär det iväg med Rusty Flatheads mot Adak. Vi ska åka 1950 års Cadillac så det känns som att det kan bli en lyckad resa. Aja, puss osv. Önska mig lycka till idag, det kan jag behöva.
.
Rusty Flatheads och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0