Ett litet eftermiddagsinlägg

Hej. Jag väljer att kalla detta för ett eftermiddagsinlägg för att jag tycker att det låter kul. Och kul ska vi väl alla ha det? Ha det kul för fan, dumjävel! För övrigt är jag lite på lyset, som gammelgösta hade sagt. Jag och Daniel har mycket riktigt spelat på isladan ikväll och det var AWESOME!!!! Medhörningen fick en att vilja bosätta sig på scenen. Folket var OK. Men skit samma, jag och Daniel hade kul. Det var huvudsaken. Fuck the rest lixom.
Vad blir det att göra ikväll då? Jao, inte så mycket mer skulle jag tippa. Jag fick just klartecken på att det inte skulle vara någon efterfest ikväll så det blir nog en kopp té (Öl) och sedan sängen. Det tycker jag låter som en fin idé (tanke) i och med att det har varit en lång dag med sol, regn, blod, svett och tårar. I morgon blir det att ta nya tag.
Jag och Daniel fick en spelning utanför folkets hus i morgon. Det blir typ najs, hoppas vi. Det ska vara någon slags bilräff där då och mums, det är precis vad vi vill ha. PUSS på munnen.
.
Very well, tack för ikväll, vi ses i morgon! Hångel.
Jag vet inte, det var nån gammbild från geijer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0