Också blev man sjuk.. sjukt värd!

Goddag. Jag är sjukt sjuk. Jag har lyckats drabbas av någon slags förkylning. Jag hostar, nyser, snorar och känner mig död i hela kroppen. Detta måste vara något som jag har dragit på mig under helgen som för övrigt var hur bra som helst.
Helgen bjöd på öl, mat, fina människor och ja, Vilhelmina i sin helhet skulle jag nog vilja säga. 
Tanken var att jag och Daniel skulle spela på isladan på fredagkväll. Vi såg det som ett slags PR-gig där vi får göra oss hörda och kanske sprida lite tentakler som i framtiden kan ge mer spelningar. På fredag, just efter lunch ringde det en man och frågade om vi ville spela utanför folkets hus på lördag dessutom. Vi tackade ja. Detta var i samband med en bilträff som hade anordnats på plats, på parkeringen utanför folkets hus. Vi fck 1000 spänn för att spela där dessutom! Wiho.
.
I alla fall så spelade vi på fredag och reaktionerna och responsen från publiken var utöver något jag hade kunnat räkna med. Alla tyckte att vi var bra. Jag vet inte vad jag ska säga. Det var awesome. På lördagen när jag och Daniel var ute och gick bland marknadsstånden kom det fram folk till oss och berättade för oss hur bra vi var. 
.
Efter att vi hade spelat utanför folkets hus kom det fram folk som vill att vi ska spela för dem. Först kom det en kille från motorklubben Mosquitos som har sin bas i Hoting. Han ville att vi skulle göra en tvådagars spelning där i slutet av augusti. Awesome tänkte vi. Det tar vi!
Sen var det en kille som vill ha oss på en bröllopsspelning. Jajjeboy, jag gav honom mina kontaktuppgifter (medan Daniel stod och snackade med Mosquitos-killen) och sedan var det bara att skaka hand och få höra: "då hörs vi snart, inom en snar framtid". Man tackar!
.
SEN kom det fram en storvuxen karl som hade tre guldkedjor runt halsen, han hade solglasögon och han rökte cigarill. Vi tänkte bara "vad i fan är det nu då?" Jo, såhär var det. Han kommer från Danmark och har stuga i Saxnäs och han hörde oss spela och han diggade oss som fan. Han undrade ifall vi skulle vara intresserade av att göra en Danmarksturné den kommande sommaren. Han var alltså någon slags manager som har med de större artisterna i Danmark att göra. Vi sade att vi skulle kunna tänka oss att hitta på något. Vi lämnade våra kontaktuppgifter och nu väntar vi bara på att han ska höra av sig. Jag tror att man bör vara försiktig med såna där high shots, men samtidigt blir man så jävla hypad av att höra från så många människor att man är så jävla bra.                    ......               ...         Vi är bra och folk vill ha oss!                  ....            .....

.
.
.

Nu gäller det bara att bli frisk så att man kan lära in en miljard nya låtar. PUSS

Kommentarer
Postat av: ev

Ni var bäst!

2011-07-11 @ 16:31:08
URL: http://evilou.blogg.se/
Postat av: amanda

känns som att jag missade något stort i helgen! nu kommer jag att grämas över det länge...

2011-07-11 @ 23:51:24
URL: http://vannersokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0