Weekend i Barcelona

Okej, som vissa kanske redan visste så var jag i Barcelona på en weekendresa i helgen. Innan resan gjorde jag en liten video där jag läste upp en massa snuskheter som var nedskrivna på ett worddokument och jag tänkte kort därefter: "Vad fan, skulle inte jag kunna filma min resa genom Barcelona?" Och det gjorde jag.
     Allting som gjordes på resan finns inte med på den sammanställda filmen av småklipp från min kamera, detta för att allting inte behöver offentliggöras. Det blir för snuskigt för er med andra ord. Men jag har försökt sätta ihop alla de bästa klippen från resan så att det kunde göras till en enda film. Annars hade ni fått starta ungefär 50 klipp var för sig på YouTube. Inte OK. 
     Filmen blir väldigt charmig i och med den hoppiga atmosfären. En sekund är jag i Stockholm medan den andra sekunden presenterar jag Barcelona. Och allt är helt improviserat!


Det finns vissa saker i den här filmen som jag vill be om ursäkt för:
- För det första så använder jag ett väldigt fult språk, vilket kan uppröra vissa människor. Men försök gärna se helheten i filmen, istället för att bara se (höra) hur våldsamt dåligt mitt språk är.
- För det andra, apropå språk, så tenderar jag att använda olika ord och ljudeffekter (med munnen) om och om igen. T.ex använder jag mig av "dönönönö dududurörö" ett flertal gånger. Jag vet inte vad fan jag höll på med, men jag tror att jag skulle försöka imitera Hajen. En annan sak som återkommer är "Så att säga". Ibland har man ju brist på fantasi...
- Jag skiter i vad Jonas Sandström tycker. Kvallan på bilden är inte så värst bra, så om ni är vana vid att se Packat & Klart på tv så kommer ni att bli besvikna. Men ljudet är jag imponerad av. Jag visste dock inte att det var så pass bra mick på kameran att den fångar upp vad folk säger även om de står flera meter bort, eller sitter mittemot mig vid ett bord inne på en pub där det lever om mycket. Därför repeterar jag ofta vad folk säger om de öppnar munnen.


Nåväl, nu har jag ursäktat mig för de brister som jag själv stör mig på. Ni får hemskt gärna kommentera filmen och säga vad ni tycker så kanske jag (troligtvis) kan göra något bättre i framtiden.
















BTW Bästa slutet ever! Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Maths

sett två delar nu och vart lite less ;( husvisningen va inte så kul, du skulle ha kiss&bajs-pratat lite mer, sånt går hem. Ska se resten nått annat tillfälle

2010-04-29 @ 10:51:44
Postat av: Philip

Jag håller med! Den är faktiskt riktigt seg, och lång.. Ska fixa till det right away :)

2010-04-29 @ 11:03:53
Postat av: nelle

Hahaha thaaaaanks! jaru vi kommer ifrån våra pappors pung ursprungligen faktiskt!! ;P

2010-04-30 @ 03:10:36
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag såg alla, yay for me

2010-04-30 @ 15:22:14
Postat av: Marlene

If your life was a tv-show, I would watch it!

2010-05-10 @ 15:37:19
URL: http://mysweetness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0