Relationsstatus and all that shit

Jag kan börja med att säga att jag inte är i något förhållande. Men det är ju fan att så fort någon märker att Oh shit, nu har jag missat något! så blir folk nästintill hysteriska. Är det verkligen så att alla vet allt om alla? Amanda Renman har lärt mig att, JA, så är det faktiskt. Åtminstone i den grad att folk TROR sig veta allt om alla.






Moving on..
Idag hittade jag ett gammalt textdokument inne på mitt gamla skolkonto (eller vad man ska kalla det) som handlar om allt möjligt. Det är helt slumpmässigt skrivet och jag tycker att det är ganska kul. Kvallan är väl inte den bästa, men det är inte kameran heller. 
Detta är min första video någonsin som jag lägger upp på youtube och det är även min första "blogg"video. Det är lite flummigt och mumligt, men vad fan, jag ligger ju i ett badkar, hallå! Anyway, enjoy, if you can.



Nu ska jag bli gift i stället.

Kommentarer
Postat av: jättemegahemlis

Åh vilken klok människa den där Amanda Renman! Undrar förresten varför jag har läst det där dokumentet förut? Haha

2010-04-21 @ 21:17:05
Postat av: Alexander

Hahaha det där dokumentet är NOSTALGI

2010-04-21 @ 22:33:05
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: Jonas Sandström

eheheheheheh..



Kvallan blev ju inte alls tokig heller!

2010-04-22 @ 00:11:42
URL: http://jonassandstrom.com
Postat av: ev

Så fungerar det. När jag blev i ett förhållande fick jag 7 (Jag säger det igen - SJU!!!!) Facebookmail från olika människor som jag inte pratat med sedan grundskolan som genast var världens bundis med mig. Av mig fick du en puss och du får en till. Puss!

2010-04-22 @ 13:46:07
URL: http://evilou.blogg.se/
Postat av: Philip

Jättemegahemlis som jag tror är Amanda: Jomen du! Jag tror att jag visade dig det vid något tillfälle :)

Alexander: Det är ju den stora reliken av ultimata randomness!

Jonas: Om du säger det så :p

Evelina: Du har så rätt, och värst vad du var givmild. Puss tillbaka!

2010-04-22 @ 14:27:38
Postat av: Janne

När jag ändrade min förhållandestatus till "det är komplicerat" hände exakt samma sak. 200 pers skulle genast ha reda på vad som hänt. Och med vem. Nu har det ju visat sig, men när mitt förhållande blev offentligt brydde sig inte hälften.



Forsätt skriva dina sjukt roliga inlägg Philip! =)

2010-04-22 @ 16:05:46
URL: http://lundstein.blogspot.com/
Postat av: Maths

mer videobloggande tack!

"snopp snopp, sperma i spott. Elin är glad som bajs och choklad! Hej då, och ha det så bra!" .. Och det varde ljus..

2010-04-22 @ 16:42:25
Postat av: elin sköld

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

2010-04-29 @ 16:22:56
Postat av: alex

ahhahahaha alltså elin sköld.vilken kvinna va!!!

2010-04-29 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0