Ett recept

Hej. Jag lägger upp ett recept på en maträtt jag tycker om. Fastän det var många år sedan jag åt detta, minns jag ändå hur jävla gott det faktiskt är.

Lövbit med.. vad än de där bollarna som är gjorda av potatismos, tillagade på en ungsplåt, i en ugn är kallade. Med varm bearnaisesås såklart. Helveta vad gott detta är. Detta är en påminnelse till mig själv. Du behöver inte bajsa på min rygg enbart på grund av detta inlägg.

Just ja, Deutschland förlorade. Det suger ju, men vem bryr sig.. Härmed ska jag hoppas på Spanien! Precis som alla svaga människor...


Kommentarer
Postat av: Alexander

De heter kroketter. Viva Espana!

2010-07-09 @ 10:56:34
Postat av: Philip

Just ja, fuck. ¡Viva España!

2010-07-09 @ 11:39:49
Postat av: Sara ♥

Ha en trevlig Fredag! :)

2010-07-09 @ 12:43:10
URL: http://azizaaam.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha lät ju mumsigt

2010-07-09 @ 12:49:30
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Philip

Sara: Tack detsamma!

Maja: Det är hur gott som helst! Helst ska det tillagas på en gammal vedeldad järnspis. Helst i en gammal stuga. Helst.

2010-07-09 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0