Jag hatar barn

Jag hatar inte barn. Det var bara något jag skrev som rubrik. Hur viktigt kan det vara med en bra rubrik anyway? Jag hatar barn som cyklar. Så skulle rubriken ha fortsatt. Barn som cyklar är en fara för alla andra cyklister. Varför? De ser sig inte för när de cyklar.
   Jag vet inte hur många gånger i sommar jag har åkt in i ungjävlar som har varit ute på vägarna och utgjort en livsfara för sig själva och alla andra. Idag cyklade jag ut till min syster och svåger på solsidan. Det gick jättebra. När jag kom dit fick jag ett glas vin och lite kex. När det väl var dags för mig att ta mig hem tänkte jag att jag skulle cykla genom campingen bara för att spara lite extra tid. Allt gick bra, ända tills jag skulle svänga höger vid en korsning som sedan leder ner till en grusstig.
    Längs med korsningen går en kvinna med en barnvagn. Lite längre bak sitter en flicka på en cykel och försöker ta sig framåt. Hon har troligtvis kul. Eftersom de var mitt i korsningen tänkte jag att jag kanske kunde hinna cykla in före de kom i vägen. En sekund senare inser jag att jag inte kommer att klara av det. Jag inser att jag måste cykla in bakom dem. Jag girar åt vänster för att komma runt mamman och cykelflickan. Det flickan gör då är helt oförlåtligt och vaginalt och framförallt bajsigt. Hon svänger åt mitt håll! Vad fan tänker ungen med? Ser hon inte att jag cyklar där? Svaret är nej. Hon ser mig inte. Varför? Hon ser sig inte för. Jag hinner inte väja och jag åker rätt in i henne. Jag frågar om det gick bra. Med en förtvivlad blick nickade hon och cyklade sedan vidare.

Detta är inte första gången detta händer. Jävla ungar. Jag har själv varit en sån där unge så jag kan inte klaga på barnen i sig, men jag klarar på samhället. Skämmes! Dessa olyckor kan undvikas om man höjer åldersgränsen på att få cykla. 
Nu är jag bara inne på en klassisk "rant" och jag vill inte påverka något. Men jag hatar barn som cyklar.

Åh, vad kul att cykla!!! :):)))) Blir inte så kul när jag kör över och bryter nacken av dig med min vuxencykel.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hahahahahahahhahahaah i 100 år

2010-07-14 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0