Okänd sms-kompis

Har du någon gång varit med om att någon har misstagit ditt nummer för någon annans? Det händer rätt ofta för mig. Det händer mig just nu. Det är någon okänd som håller på och smsar med mig och denne verkar inte ha någon aning om vem jag är. Jag kan bara gissa vem han tror att jag är. Så här lyder konversationen än så länge:

Okänd: Jag har lunch halv 1 B-)
  
Jag: Okej, ska vi träffas då?

Okänd: Om du int svält ihjäl innan dess B-) jag börjar då halv 12.

  Jag: Men helvete vad kort lunch du hade då. Jag tror vi skiter i det. Ska vi hitta på något ikväll? Typ mysa och äta popcorn?

Okänd: B-)

  Jag: Jag tar det som ett ja!

Okänd: Vet du om att du skriv med toto? B-)

  Jag: Du vet väl att du pratar med järnmannen?

Okänd: Aha. Trodd de va tågluffarn!

  Jag: Nämen allvarligt, vem är detta? Haha

Okänd: Tobbe B-)

  Jag: Fan vad jag hade hoppats på att det skulle vara en tjej alltså! Vad var det du jobbade med?

Okänd: Haha vem trodd du att de va? 4 hjulingarna :)

  Jag: Jag trodde att det var bettan, vad fan :p Men du, är det kul att jobba en sån här dag? Nja, skulle inte tro det va! Jag har också jobbat där. Det är så jävla jobbigt med ungar som inte kan köra. Tur att man är expert själv ;)

Okänd: Haha vem är bettan då, få höra B-) ja hoppas de är lite folk idag. Jobbar du nu?

Jag: Hon är mitt hemliga smiskoffer. Hon älskar att bli smiskad av skoterremmar rätt på lillskryppan. Hur går det för dig med brudarna? Jag har jobbat, men vädret satte stopp för mig.

Okänd: Haha går halvdåligt, vadå fick du sluta då?


Fortsättning följer. Jag vet inte ännu vad jag ska svara.
   Som jag skrev i ett sms så fick jag avbryta min arbetsdag pga regn. Hur kul är det att måla när det öser ner egentligen?

Kommentarer
Postat av: miroslava

Hur man kan skriva okänd sms kan jag få instruktion

2010-12-13 @ 06:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0