Semi

Ikväll är det semi-final mellan Tyskland - Spanien. Jag hoppas på Tyskland. Min moder hoppas på Spanien, medan jag är tvärt emot. I och för sig har jag inget emot Spanien, men det känns som att Tyskland förtjänar att vinna mer än Spanien.
  Jag har inget emot Spanien. Jag älskar att åka till Barcelona och bara leva livet. Jag har dock aldrig varit i Tyskland, vilket gör att mina erfarenheter kringår min kunskap gällande livslevande i Tyskland. Jag vill mycket hellre åka till Tyskland än Spanien, mest för att jag aldrig har varit där, men även för att jag tycker att Tyskland är coolt. Deras språk är coolt. (jag talar inte tyska. ännu en sak jag inte har erfarenhet av, men jag väldigt gärna skulle vilja ta del av.) Deras kultur är cool. Deras öl är coolt. Deras storbystade mega-ultra-feting-fräulein-brudar är ju to die for!

   Hur som helst, jag hoppas på Tyskland och ikväll blir det fotbol på fetingTV på torget. Jag hoppas att det blir mycket folk. Enligt vädret kommer det nog att dra sig en hel del människor dit. 
                                  
                                    
                                                    Deutschland über alles!!! 

Bara för att den är så jävla bra. Jag är egentligen Nazist. Eller? Jag vet inte.                                                                      
The Red Army Choirs Of Alexandrov (Les Choeurs De L'Armée Rouge D'Alexandrov) – Soviet National Anthem (Hymne National De L'Urss)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vi får dra en Hamburg-resa då!

2010-07-09 @ 10:54:35
Postat av: Philip

Ja, det ser så ut..!

2010-07-09 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0