Jävla körslaget

Är det bara jag som tycker att körslaget har förstört Beach Boys-megaklassikern I Get Around? Jag älskade den låten, ända tills Lycksele kom ín och gjorde den till något töntigt.
Jag har inget emot Lycksele. Jag är ju trots allt från det lilla samhället, men vad fan. Tänk dig Beach Boys. Eller, nej, inte längre. Tänk dig istället en massa turkosa individer i form av mänskligt släkte som står och gungar och fejkar ett leende rätt in i ansiktet på dig. Det är I Get Around nu. Fuck it. 
 
 
Tack så jävla mycket. Vad fan var du ens med för?

                                                                  


                                                                       Barbara Ann
                                                    
Snälla TV4, förstör inte den låten också.
                                                         Låt den behålla sin värdighet.
                                                                            Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0