Siffror och pubishår

Idag går vi vidare! Inga mer Emo-inlägg för min del.
Jag har hela dagen hjälpt min svåger med en sak som ska bli en överaskning för min syster som är i Italien med min mamma just nu. Det ska bli kul att se hur hon reagerar när hon kommer tillbaka.

Ikväll blir det någon slags middag med Mathias ute på furuvik. Han har ju FF så watta hell! När vi ändå bara ska ut på furuvik så tänkte jag att jag kunde chansa och använda plattången igen efter en lång period av o-plattat hår. Det var väl ungefär 3 år sedan senast skulle jag tro. 
   Mina glasögon tror jag dock inte passar så värst bra med plattat, och bakåt, så jag kör på linser istället.
Jag är så dålig på att ta kort på mig själv, utan att det blir sjuka bilder förstås, att jag på denna bild ser ut att förgäves söka en min att använda mig av...



Det finns så mycket att göra med mycket hår. Synd bara att man inte duger till något själv..


BTW! Är det bara jag som brukar störa mig på detta?



Någon som vet vad jag menar? Jävla siffror. Varför ska man ha dem på olika sätt?
Ibland när man är utomlands brukar de ha exakt samma uppsättning av siffrorna på bankomater som på mitt tangentbord. Varför i helvete ska man ha allting uppochner? Det är inte bara lite jobbigt när man har gått omkring svenska automater, och telefoner i överlag, och sedan komma till detta! 
  Ha siffrorna på samma sätt överallt, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Pedro

Det kommer nog att bli en liiiiten justering...

2010-06-24 @ 19:43:23
Postat av: Anonym

Du passade så där! :)

2010-06-24 @ 19:45:58
Postat av: Philip

Okej, Pedro, vad kommer det att bli en justering av?

2010-06-24 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0