I made myself laugh

Jag skulle nyss göra mig en smörgås till lunchen, jag tänkte att det kunde vara gott. När jag skulle ta ut smörpaketet ur kylen var det så lite smör i det att det blev lätt och därför blev det svårt att hålla i det när man trodde att det skulle vara tyngre. Paketet flög omkring i mina händer och när jag slutligen fick tag i det och ställde det på borde sade jag för mig själv: "Helvete, jag hatar när de är så lätta". När jag sedan tittade på paketet märkte jag att det var just ett paket "Lätta". Då skrattade jag. Ha-ha-ha.                 haha



Har du bestämt dig för att inte bli fet?

Kommentarer
Postat av: Neelellele

HAHAHAHAHAHAH!!!!!! alltså va??? kanske det bästa jag sett på länge!!!! den här snor jag!!!! ;p giller den smöriga låten också hahahahahha

2010-03-15 @ 20:18:20
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: Mstrn

Made my day. Hur tänkte personen som gjorde reklamen? Oliol. Och visst är det jobbigt med Lätta smörpaket

2010-03-15 @ 22:14:46
Postat av: Alexander

hahahha

2010-03-15 @ 23:16:49
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: Philip

Du fick verkligen till det där genom att säga "den smöriga musiken" loch nelliee!

2010-03-16 @ 09:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0