Porr och film

Jag älskar när man tittar på porrfilm och man upptäcker att någon av skådespelerskorna är lik någon man känner in real life. Man mår alltid lika bra då! Så om jag är extra trevlig mot någon tjej har jag troligtvis haft våta drömmar om henne. Keep that in mind.

Anyway! Apropå film håller jag på och ser de originella japanska Godzillafilmerna från 50, 60, 70, 80, 90 och 20-talet. Det är bra skit! Man bör se dem om man vill få i sig en dos nostalgi. Det är alltid lika bra att kunna något om gamla b-skräckisar ifall ett sådant samtalsämne skulle komma upp när man t.ex. sitter och fikar med kompisar eller om man ska försöka imponera på någon man tycker om.  Så om du kan få tag på de filmerna, give them a watch! Den bästa tycker jag är den första från 1954.

GIIIIIIIIIIIYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHHHSHSHSGSHCSHCHSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typ så låter Godzilla.

Bild från Godzilla vs. King Kong. 
    
En sak som man ofta slås av i filmen på bilden är hur King Kong skiftar i storlek hela tiden. När man först ser honom slåss han mot en gigantisk bläckfisk som höll på att sluka ett hus med en kvinna och ett barn inuti. Bläckfisken är alltså gigantisk. När Kong tar upp den är den lika stor som hans huvud. Kong är alltså megafetingstor. När man kollar på den originella King Kongfilmen kan han hålla en kvinna i ena handen, det är allt. Men i den här filmen kan han hålla stryptag om en jättebläckfisk som är stor som 5 hyddor. .... Äsch, jag orkar inte analysera filmens bildeffekter, för det ska man inte heller. Man ska bara titta lättsamt på den här, och alla andra filmer i genren och bara njuta av nostalgin. Det tycker då jag!

Kommentarer
Postat av: Mstrn

Kul att veta..

2010-03-18 @ 18:28:36
Postat av: Philip

DU BEHÖVER JU INTE LÄSA OM DU SKA HA EN SÅN ATTITYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 19:15:55
Postat av: Mstrn

aggro? ditt porrfilmssnack är lite information overload, men jag gillar det!

2010-03-18 @ 23:55:44
Postat av: Alexander

King kongs storlek skiftar ju kraftigt i originalet också, mellan ö-kong och stads-kong

2010-03-19 @ 16:27:04
URL: http://alexandersemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0