Tack Alexander!

Ikväll blir det grill med liten ton av öl med Nicklas och pojkarna! Eftersom Nicklas inte har något galler till sin grill måste har vi beslutat att vara hos mig. Han hade tydligen grillat plastdinosaurier i sitt förflutna. Jag vet, det är hur kul som helst att ha sönder leksaker genom att använda sig av brutala tortyrredskap, men ibland måste man faktiskt tänka lite framåt.
    Vad mer behövs än entrecote, potatissallad och öl? Det skulle vara trevligt sällskap och bearnaisesås i sådana fall. Kvällen erbjuder i vilket falla alla delarna och jag hoppas att det blir ett fullskaligt skrattkrig vari penisens vokabulär kommer att införskränka Adams bajs i allra högsta grad.

Jag har på mig Alexanders gråa tröja. Den är skön. Och rätt så snygg faktiskt! Han glömde den här hos mig när han åkte till Växjö. Thanks Pawlexander!

Kommentarer
Postat av: tompA

Nice Philip och Pawlexander. xD

2010-06-11 @ 21:07:33
URL: http://www.spelarenan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0