Hai worldzten!

Jag sitter i en lägenhet och bajsar verbala ord på en illaluktandebajskuk som hänger ovanför det stora ollonet i fittans kuksbrand hej å hå elin pappa är snäll "hej" sade flickan med fadern. fatta vad grejer som händer i min hjärna. bajs. det känns som att jag måste fortsätta skriva. det här är så skönt. jag lyssnar på trans x - living on video på spotifay, med fetingvolym. jag blir nog döv, men det känns som att jag befinjer mig i självaste avgrundsbajset av grand theft auto Viice City's  musikanus. åååh. hej jinas, hej jonathan, hej matte, hej you, aunt fader hej du ochskå charlie -aefbuoarhivö

jag hoppas att jag får släppa ut deftta i världefns bajsavgrytningsvärda fjanthoror.  hej jonas. jag träffar dig säkert snart, m ipahwd0a ))))):))))))))))) jag kan inte fixa någon bikld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0