whoopwhpwowpw

Uråldriga tangentbord och blomstrande gräs. Jag är i Västerås, hos min syster, i väntan på att få åka till Ransäte på antagningsprov. Det känns kul, jag åker dit i morgon, men vad ska jag göra tills dess? Det är en fråga som jag ofta ställer mig vid de tillfällen jag råkar vara smått uttråkad.
Igår läste jag på lite om hundar. Jag kom fram till att en äkta doberman är en blanding mellan en yxmördare och en våldtäktsman. Och en Philip. Raur! Fast egentligen är inte doberman så värst farliga som man kan tro. De är egentligen jättesnälla och älskar att kela. Ända tills de har lurat hem en och dragit fram feting epic 2H-yxan!!!

Men hur jävla roligt är det med hundar egentligen? Skitroligt. Men man måste ju vara en riktig motorsågsmördare och juicedrickare om man ska orka skriva om dem på heltid. Därför slutar jag right away.
Apropå hundar så känner jag en tjej som verkligen tycker om sådana varelser. Hon heter Sandra Wikman och hon har en riktig hingst vad gäller hundkreatur. Han gör verkligen allt hon säger åt honom att göra. Vad börjar man då tänka på? Jo, brukar hon ha hundjäveln till att göra sexiga saker? T.ex. slicka sig på bröstvårtorna och göra lapdances? I Lördags frågade vi henne och hon svarade snabbt och koncist: Nej.
Men låt säga att hon skulle ha hunden att göra sådana saker. Fatta vad coolt! Jag menar, är man desperat och ensam så wat da hell! Det coolaste en hund kan göra är dock att få cp-ryck. Du vet, när de börjar yla och rulla runt på marken som om de hade något slags fel. Helst ska det vara utomhus, då springer de runt huset som galningar och ylar och skäller. Och när de är klara ser de ut som om inget har hänt alls. Allting är helt normalt. "Vadå? Vad fan glor ni på?"

Jag börjar misstänka att jag är en riktig motorsågsmördare och juicedrickare nu.. Haha, vad fan, jag är alldeles röd om handen. Jag måste ha sovit på något konstigt sätt i natt. Typ ståendes med handen under fötterna.

Näe, en promenad på det här så blir det nog bra. Jag ska lyssna på Kiss och drömma mig bort mot lyckan. Inte kiss som i urin. Kiss, fucking Kiss som vi världens bästa rockband!!! Och inte  lyckan i Lycksele, utan lyckan som jag känner när jag bajsar eller när jag ser min husse eller liknande.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: MaestarN! Fucking hell yeah!

Jag är bombsäker på att uttrycket "juicedrickare" syftar på mig, och mina varierande dryckesvanor, som nu verkar ha fått nån taskig synonym som liknar något i stilen: "mes" , inte OK. För övrigt så ville jag bara tillägga att du är lite pervers, no big news. Ha det gött och lycka till!

2010-05-04 @ 11:05:19
Postat av: sandra (eller hingsten vad gäller hundkreatur)

Du glömmer ju nämna att jag faktiskt lärt hunden vika ut sig på kommando!



Frågar jag "Hur gör flickorna på Tannbergsskolan?" så lägger sig porrhunden på rygg med benen åt alla håll - redo att antastas!



Jag uppskattar förövrigt att du tänker på mig. Fler blogginlägg om den legendariska Sandra Wikman med hunden - tack!

2010-05-04 @ 14:42:57
URL: http://www.lurifaxen.wordpress.com
Postat av: Oskar Wernersson

Att du varit en juicedrickande motorsågsmördare har vi vetat sen länge philip. På tiden att du själv kommit underfund med det hela!

2010-05-04 @ 15:22:50
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0