Hey yo

Jag vaknar än en gång upp i mitt vackra rum i vackra ransäter och det känns hur bra som helst. Idag ska vi käka lunch, sedan ska vi lyssna på Åke Skommar prata om hästar och havre. Dessutom kommer det att ske ett upprop av alla elever. Spännande!
.
Dagen till ära tänkte jag att jag skulle fixa till mitt hår så att det fick lite volym, sånt är ju snyggt. Men snälla nån, min hårtork är ju mindre än mitt könsorgan och samtliga exkrementmastodonter som jag brukar avlägsna under mina toabesök. Okej, det där kanske var lite information overload, men ändå. Det tar ju evigheter att få luft under vingarna, så att säga!
.
Jag önskar mig en större hårtork i födelsedagspresent!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0