I made a promise

Jag inser att jag inte har lagt upp några bilder från motorveckan än och det ber jag om ursäkt för. Jag måste dock säga att jag har lagt upp bilder från en kväll och det var kvällen då jag var med Jonas, Charlie och Erik. Det var på onsdagen då hotellet blev överbefolkat. Värsta overkill. Men jag lägger i alla fall upp de andra bilderna jag har.
.
.
.
Jag har en filmsnutt som jag satte ihop nu också.
Jag tvärladdade hem windows movie maker och slängde in första bästa låt som jag hittade
på datorn. Kul att det var en låt som handlar om att behaga män när det andra filmklippet
handlar om Charlies deepthroat.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0