Dansgalan

Fan, nu var det ett tag sedan jag skrev. Huvvaligen. 
Den huvudsakliga anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att jag avskyr att skriva på min laptops tangentbord. Det är så jävla dåligt. Var sjunde bokstav blir inte av pga man trycker för löst. Av en ren reflex så har jag börjat ta i som fan när jag skriver, men det gör ju inte att jag skriver bättre. Nu koncentrerar man sig mer på att bokstäverna faktiskt kommer fram än vad själva innehållet blir. Därför ska jag nog köpa ett löst och bekvämt tangentbord som jag kan koppla in i datorn whenever jag känner att jag vill skriva i bloggen, eller chatta med nån stackars människa på facebook. Det här är ju faktiskt en blogg som jag skriver i, det är ingen blogg som jag typ slänger upp en bild och någon kort liten text där det står något i stil med "Kvällen som varade för evigt". Nej! Jag vill faktiskt förmedla något, inte bara något sånt där. För fan! Varför varade kvällen för evigt? Sånt brukar man vilja ha svar på om man läser något som är i stil med det föregående.
.
NÅVÄL! Till helgen är det Dansgala i Vilhelmina och jag ska dit. Dels för att dansa, dels för att ha roligt, dels för att träffa kompisar, dels för att bli dyngrak, men även för att jag och min kompanjon Daniel har fått spelning där! Yeah! Vi ska vara en slags pausunderhållning mellan banden, eller liknande.. Dunno.. Men det blir nog kul! Det lär nog vara en hel del folk där. Vi spelar RockaBilly och det kanske verkar lite korkat, men det är faktiskt riktigt jävla kul att spela och att lyssna på. Särskilt efter några pilsners! Fast å andra sidan är ju allt roligare efter några bärs..
Anyway, kom till Dansgalan och ha kul i helgen, det blir fedt =)
.
Daniel å Jeeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0