Motorveckan has begunst

Tjenäääh! Jag sitter som en ostkroke och mår skit. Tur att man har ett glas coca-cola som till viss mån gör saker lite mindre unbearable. Jag är bakis. Igårkväll var jag med Jonas, Charlie och Erik ute på norräng. Vi drack bärs, lyssnade på jazz fusion och jammade även en del jazz. Det var fan najs.
.    Idag ska vi nog köra igen, fast kanske lite lugnare. Eller? Vette fan, hottan har ju öppet! Vi ser ju. Jag ska då försöka dokumentera någorlunda i alla fall. Ta lite kort, filma lite. Vi ses i alla fall perhaps på hawaii-udden idag. Då ska skotrar köras på vatten! Wow!
.   Aja, cya laterzzzz
.
Men vänta, jag hittade en bild från igår. Detta var medan solen fortfarande stod på vår vackra norrländska himmel.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0