Sliten och glad

Hejsan. Motorveckan är äntligen över! Fan vad hårt man har kört alltså, jag tror att det kommer att ta ett tag för mig att nå någon slags återhämtning. Lika så känner jag för systembolaget som har sålt slut på all sin öl, ica som har slut på coca-cola och alla andra människor som har kört slut på all sin energi. Men de flesta av oss har något gemensamt: vi har fått ut något bra av slutkörningen!
.     Jag skulle vilja summera veckan på något vis. Typ räkna upp allting jag har gjort, men det går fan inte. För det första så minns jag inte allt jag har gjort och för det andra så orkar jag inte sätta igång min hjärna på det viset. Jag vet fan inte ens vad jag skrver nu. Helt crazy-död.
.     Dock skulle jag kunna lägga upp lite bilder från veckan. Lite blandat folk, lite smått och gott. Men just ja! Jonas har varit min kamrat hela veckan och han är den som har fått allting att gå ihop. Vi har peppat varandra hela tiden. För visst är det så, att ibland behöver man lite pepp för att orka festa? Jajjemän!
.
You know what... Jag orkar inte lägga upp några bilder. MEN! Jag kan säga att jag har köpt en bil, och det känns bra! Äntligen kan man frakta kontran i något. Här har ni monstret:
.
-
.
Barnridning på djurparken också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0