Snart är det fredag!

I början av varje vecka brukar man lite på skoj säga: snart är det fredag! Detta gör man för att höja stämningen lite och för att få tankarna att kretsa lite närmare något bra; fredag och helg. Personligen tycker jag inte att helgen har börjat förrän någon gång på fredagseftermiddagen, då man har slutat jobbet. Och det stämmer ju visserligen. Men idag är jag ledig hela dagen! Fan vad skönt det känns. Jag startar dagen med att veva igång en gammal Creedence-blues: Creedence Clearwater Revival – Get Down Woman
.
Vad ska man göra sen då? Troligtvis blir det att trycka in mp3'n i öronen och klippa gräsmattan. Sen öva lite bassers. Sen hämta ut linser. SEN KOMMER DANIEL IKVÄLL. Då kanske det blir lite rockabilly, vem vet!
Jag uppdaterar lite senare, nu måste jag gå och skita tamefan. Sprängs typ snart. And now you know.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0