Still-illillillill

Jag är hemkommen från fjällen och fortfarande sjuk. Fan! Men å andra sidan har ju inte helgen varit särskilt lugn heller. Jag har jobbat med stugan och med auktionen på boksjödagen. Fast det har varit najs. Jobbigt, men najs. Fick faktiskt träffa min kusin och basta litegrann. Har ju tjänat en slant dessutom.
.
Målning! Pappa tycker att det är roligare att titta på och ta kort på mig medan jag jobbar än att verkligen ta tag i en penseljävel själv och sätta igång.
.
Jag fick träffa en gammal NNI-kompis till pappa. Han spelade alt-sax. Han var trevlig. Kommer inte ihåg hans namn.
.
Nu blir det en mikropizza och sedan lite lugn och ro. Känner för att bli frisk. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0