Midsommar!!! Snart i alla fall

Det är soligt väder fastän alla jävla väderluder på tvn har sagt att det ska regna och vara pissdåligt väder. Fan vad glad jag blir! Ludrena har fel och jag kan gå ut i solen för att jobba på min solbränna. Score! Men inte riktigt än. Först måste jag surfa sönder på vårt internet som numera fungerar hur jävla bra som helst! Jag installerade nämligen ett helt nytt modem här i huset för bara typ 20 minuter sedan. Modemet har en inbyggd router i sig också, så man kan säga att det är en sån där "all inclusive". Fan vad glad jag är! Nu kan jag facebooka sönder i tusen år! Men ack, det är bra väder. Fast det var ju en bra grej.
Nåväl. Jag har köpt nya strängar till min akustiska nylonsträngade gitarr som har varit utan en D-sträng i evigheter. But that's about to change, aaaawwhhhh yeahhhH ;DDDDDDDDDDDd. Fan vad hypad jag känner mig. Det kanske är för att är midsommar i morgon och jag ska få han några av världens finaste människor som gäster här på trollvägen. Vem vet? Gud kanske? Ja. Om han nu fanns!!! heheaheaheheheh
....
Vi ska i alla fall käka sill å pären, lax, ägg, snaps osv till lunch i morgon. Jag ska även försöka fixa lite lekar så att snapsen på något vis sprider sig ut i hela kroppen och inte direkt till hjärnbögen. Tips på någon bra lek?
På kvällen blir det nog att sätt igång grillen. (vi ska grilla) Jag längtar så innerligt efter att få slänga på en massa döda djur på det där heta gas/koluppvärmda gallret som sig bör.
Under hela dagen blir det nog att jamma. Jonas kommer upp från Umeå och han har med sig saxen. Saxofonen alltså. Det blir awesome!!! Han är så jävla bra. Och jag kan ju inte säga att jag är en särskilt värdelös basist heller. Vi kan jamma i evigheter. Men emellanåt måste man ju tänka på att äta också. Och dricka öl! Wihoo!
...  Kom gärna förbi och gör midsommar till ett superskönt ändamål ifall du vill. Vi behöver dig! På Trollvägen 1, Södermalm. Rätt sida av älven
.
.
Såhär hypad blir jag. Tur att min mamma älskar mig.







.
.
.

Jag älskar fan att bjuda på mig själv

Kommentarer
Postat av: John & Sara

Hallå kusin,det är nog dig jag fått min glädje ifrån, jag är också alltid glad och tycker att livet leker.Min mamma hjälper mig att skriva :)

Vi hade gärna kommit och firat midsommar med er, men det är så långt ifrån !!

Hoppas att vi ses så småningom ialla fall.

Hälsa alla där hemma,Kram / John

p.s vi sätter genast in denna bloggsida på våran blogg D.s



Mamma & Pappa hälsar

2011-06-23 @ 16:43:18
URL: http://johnrickardlindgren.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-23 @ 17:02:52
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: miicka

Hej! Kika gärna in i min blogg och ställ en fråga i min frågestund! :)



http://miiickasblogg.blogg.se/2011/june/vi-kor-igen.html#comment

2011-06-23 @ 17:02:57
URL: http://miiickasblogg.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härliga bilder

2011-06-23 @ 17:50:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0