Elder Tree

Det blev varken pizza eller lan. Fan vad det inte blev saker. Men jag hade kul och mådde bra i alla fall! Fastnade med basen spelandes lite olika jazz-standards. Jazz är grymt. Jag ska fan söka afrolinjen här på geijer tror jag. Eller nej, det tror jag inte. Jag ska. Visserligen har jag redan blivit antagen till att gå andra året på rock då man inriktar sig på att skriva egen musik. Jazz känns dock viktigare för mig. Har alltid velat kunna spela jazz.
Angående mina mål som jag satte upp inför det här läsåret så har jag redan överträffa dem. Det bevisar att jag kan göra (nästan) vad som helst så länge jag puttar my mind into it och det känns grymt skönt att veta. Nog tror jag att jag kan spela jazz. Det kan jag ju nästan redan. Det skulle bara vara najs att få sätta sig in i teorin och få allting att sitta naturligt.

Elder Tree? Detta är Elder Tree: http://myspace.com/elder.tree och vi spelar på en krog som heter Glada Ankan ikväll. Ska bli hur jävla kul som helst. Vi har en hel del nya låtar som vi ska blasta. Hoppas det kommer mycket folk. Jag gillar folk. Jag är glad. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0