Var det fest igår eller?

Jajjemän, he vare! And still a little tipsy jag är. Väldigt skönt vill jag nog säga.
Igår var det skolbal här på Geijerskolan. Man klär upp sig fint, man äter middag som består av kallskuret och potatisgratäng, man dansar vals och sen blir man full och går på logen för att dansa igen! Men den gången är det inte vals som gäller. Jag hade sjukt kul igår och jag känner redan hur jag kommer sakna alla geijervänner som åker iväg till ställen jag aldrig skulle drömma om att vilja åka till. Ställen som Malmö osv. Jag antar att de människorna säger samma sak om Lycksele. Norrland. Där man har typ renar och, hihi, vad kallas dom? Lappar? Yeah... det var faktiskt en tjej som sade så till mig en gång. Och hur fan ska man förklara lappar och samer? Vad fan är dom och vad gör dom? Hur fungerar det där med renar som springer omkring vilt och är i vägen?
Aja, nu hade jag tänkt bakisbajsa med röven. Det är så jävla skönt. Sedan ska jag bränna ut en film som heter The Giant Claw som jag och Isak ska se i bruna köket. Det är en bra bakisaktivitet tycker jag.
Här är en review av James Rolfe (AVGN) om The Giant Claw. Hilarious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0