Eine Kleine Geheime Stadtuzuppdatering

Jamen vad fan, jag skriver väl ett inlägg då! Nu var det ju visserligen ett bra tag sedan något sådant skedde här i krokarna, men jag känner att det nog är dags för lite medgivning och mumsigheter här på bloggen.
När man är fast ute i skogen så är det lätt hänt att man tappar tidsuppfattningen. Jag kan lätt komma på såna tankar så som; "varför skulle folk vara intresserade av vad som händer här?" Ja du. Varför är folk intresserade av det?
... Nåja, eftersom tiden går så fort här så kan jag försöka poängtera ner några viktiga punkter på saker som har skett medan jag inte har skrivit här. 
.
1. Jag har haft lektioner
2. Jag har spelat mycket musik, mestadels jazz, men även egenskriven rockmusik
3. En helg var vi ett gäng som åkte ner till Karlstad för att se Carlstad Big Band uppträda. Det var bra
4. Denna helg var jag i Västerås och hälsade på min syster Janna. Detta gjorde jag i samband med att Denise var där den helgen och hälsade på Janna aswell. Det fick bli en överaskning för Denise att jag kom dit, så medan alla visste om det kom jag in i vardagsrummet i det lilla huset på Tortuna och fick se Denise ligga i soffan tillsammans med sin lilla nyfödde son Otto.
5. Jag fick träffa Otto! Detta var första gången jag någonsin hade fått möjlighet att träffa systersonen, så det blev verkligen en höjdpunkt.  Han är riktigt fin, lille Otto.
6. Jag har varit på Ikea och handlat ljus för hela vintern. Ståndljus (såna där höga, avlånga ljus, som ser ut som erigerade penisar), blockljus och mindre modeller av ståndljus hör till min nuvarande kollektion.
.
.
.
Wow, detta blev lite fränare än jag hade tänkt mig. Nåja, det var en liten uppdatering. Ha en bra kväll vet jag! Kram från mig...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0