Ett nytt inlägg

Idag fick jag lära mig att hälsa på arabiska. Nu har jag glömt det, men det var coolt i alla fall. Jag tror att det var något med "salamA hadjhri" eller liknande. De låter så arga när de ska säga saker. Det är det som är så fränt. De lutar sig väldigt mycket på tonerna i vokalerna och det gör det väldigt svårt för dem att viska. Tänk dig att du ska nysa och säga "ATJCHOOO!!!!" fast du ska viska det. Ungefär så är arabiskan.

Idag är även dagen jag, pappa och Peter åker ner till Västerås där vi ska övernatta och sedan, i morgon, åka till arlanda där vi förhoppningsvis får lyfta med ett plan mot Barcelona. Jag är lite stressad at this very moment, men jag vill gärna skriva ett inlägg innan jag sätter mig i en bil i 7-8 timmar.

Oh shit, nu är det TIME!!! ropar pappa. Jag måste gå. Jag måste bajsa. Jag måste kissa. Jag måste dricka öl, men det finns varken tid, eller rum för att göra något av det.

Vi ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0