Fredag

Det är fredag och helgen är snart kommen. Vad ska man då göra? Det ser ju åtminstone ut att bli bra väder nu när jag tittar ut ur fönstret, fast jag är ju ingen professionell meterolog så jag får väl inte direkt uttrycka något mer avancerat. Det blir nog promenader, lite skateboard och film. Jag gillar film. Jag gillar barn.

Jag gjorde en bild på mig igår kväll, tänkte visa hur jag ser ut i lugg, rätt så söt tycker jag. Snygg vette fan, men söt!



Hittade dessutom några bilder från sommaren 2009, varav en bild på mig och Ford Thunderbird som jag hade under några veckor, förutsatt att jag tog hand om den med vaxning och polering och städning etc. Fan vad fin den bilen är, v8 power med ca 250 hk.


Kommentarer
Postat av: Nelle

MEN satan så het bild på dig och thunderbirden!! ;) gggrrrrr!! tror du få ringa din vän jack och be han joina ikväll :P

2010-04-16 @ 17:27:16
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: Mzone

Lugg! Du ska ha lugg jämt, blev bara mer socker på jordgubben!

2010-04-16 @ 18:27:37
Postat av: slaiz

Lite lik Björn U i lugg :P

2010-04-16 @ 21:55:52
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0