Påsk!

Jag har fått en hjärtattack och ligger på intensiven.

                       Nej, jag skojar bara. April April! I fooled you why not! 
1 april är verkligen en dag att frukta. Mmm, frukt... En gång lurade mamma både mig och pappa att det hade landat ett flygplan på sjön där vi har stugan. Vi slog ihjäl henne efter det.

Anyway, det är påsk nu och jag laddar inför en vecka uppe i Tärnafjällen med de bästa människorna i världen! Ifall de nu skulle råka vara ett sämre umgänge än jag hoppas på så tar jag med mig mitt Nintendo. Det kan aldrig skada! Det blir extra bra med Nintendo när vi har en tv från 80-talet där uppe, fniss.

Hmmm, vilka ska jag ta? Jag tror jag väljer allihop!


Nåväl, jag vill bara säga GLAD PÅSK! till alla människor som firar påsk. Själv har jag inte "firat" påsk på flera år, men jag känner att det är dags att ta på sig sminket och käringkläderna i år! Skål vetja!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Du vet inte hur avundsjuk jag känner mig just nu över NES-spelandet.

2010-04-01 @ 15:31:52
URL: http://osskie.se
Postat av: Mstrn

GLAAAWD PAAAWSK!

2010-04-01 @ 16:52:22
Postat av: Anonym

Fin historia där med ihjälslagningen osv..



och fint det där med en flaggstång i röven på Gud! Mycket vackert.



Något annat vackert är ICE CLIMBERS, hell yeah!

2010-04-01 @ 21:50:50
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0