Tjaba

Tillåt mig att skratta när jag säger haha. Jag har börjat lyssna lite på Meshuggah samt öva lite skateboard. Fatta vad jag headbangar! Finns det något samband? Nja.

På Fredag är det tänkt att jag, pappa och två andra män som heter Peter och Larz-Ztaffan ska åka bort över helgen och se fotboll i Barcelona. Tjohoo!! Men vänta nu, hur fan blir det egentligen, med tanke på askmolnen i luften som får alla flygplan att börja headbanga och slutligen krascha? Det vet vi inte än, men vi är ändå inställda på att vi ska få åka. Om resan blir inställd så får vi väl hitta på något annat, typ lyssna på Meshuggah och åka skateboard... Heh.


Jag älskar Microsoft Paint, gör inte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0