Burj Dubai vs HL2 Citadel

Ikväll sitter jag och spelar lite HL2 medan jag väntar på att få dra till Sandra för att umgås och snacka skit. Jag började om spelet för att jag kände att det skulle vara kul att varva det ännu en gång. Det var väl ungefär 2 år sedan man spelade det sist. En liten bit in i spelet får man kofoten och man får komma ut ur alla byggnader som man har varit och sprungit omkring i. Då får jag se ett citadell som är placerat mitt i staden. Det är den byggnaden man hamnar i i slutet av spelet. Då sprängs allt.
   Hur som helst så kom jag direkt att tänka på Burj Dubai. Du vet, det där fetinghöga huset i Dubai. Det är väl inte färdigbyggt ännu, men när det är det så kommer det att vara den högsta byggnaden i världen. Har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0