Fayastartah

I natt när jag gick hem från villaryd så mindade jag mine own busuness. helt plötsligt beskådade jag värsta fetingröken från prästbollsvägen. tag trodde bara att det var någon som eldade lite extra fina  stövlar. sedan såg jag att det var ett slags ljus i röken. "oh shit, det är ju brandrök" tänkte jag. jag sprang mot röken och helvete, jag grät när jag såg det. det var vår gamla replokal som brann. elden hade startat i  garaget och sedan spridit sig vidare mot studion och allt det där som hade affektionsvärde. nu ska jag äta min pizza som jag har tjatat om hela kvällen.

jag fattar ändå inte hur det kunde börja brinna

Kommentarer
Postat av: Mstrn

Men så förjävligt, riktigt bajstråkigt. ;(

2010-02-14 @ 10:09:45
Postat av: Alexander

"mindade jag mine own busuness"



ahahaha

2010-02-14 @ 16:19:53
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: amanda

hörde några gamla tanter idag som skvallrade om att det var dom som hade tuttat på. dock var troligen sanningshalten i det lika med noll, men man vet aldrig

2010-02-14 @ 22:18:30
Postat av: Mstrn

(Don't Drink & Blog)

2010-03-19 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0