Husvagnar är mysiga

Igårkväll hade jag enormt kul med Jonas och Erik. Vi satt i Eriks husvagn bakom deras hus på norräng. Galoppvägen för att vara exakt! Vi satt bara och drack öl, lite bourbon och lite äckelgrogg och lyssnade på soul/funk/blues och mådde gott. Det är ju hur mysigt som helst att sitta i husvagnar. Det har jag aldrig tänkt på förut, kanske för att jag aldrig har haft möjlighet att vara i en husvagn på samma sätt som igårkväll.
   Det togs en hel del bilder. Det betyder dock inte att det är bra bilder. Någon gång under natten gick vi till campingen för att ragga på norska brudar. Det gick sådär. Vi badade näck. Och levde om. Vi fick en tillsägelse, en lugn sådan. 






  Nedan finns en video som gjordes under kvällen. Väldigt flummigt och roligt tycker jag. Jag försöker deepthroata en ölflaska och halsa. Det går inte så bra. Jag är sämst.


Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Är det en såndär tandrengörargrej han har i munnen? :o

2010-08-07 @ 08:31:38
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0