Genesis

Jag förstår nu vad hörlurar är gjorda för: så att man ska kunna sitta uppe mitt i natten och dricka öl och lyssna på bra musik utan att störa någon annan. Just nu är det Genesis - Land of Confusion. Jag vet. Det är en generisk låt som alla har hört. Eller? Det vette fan. Jag tror inte att alla har hört den. Många har nog hört delar av den, typ "this is the world we live in!", men inget mer.

Vet du vad? Jag kan inte hela texten till den här låten.  So what? Jo, nu ska ni få höra. Det finns ett par som växte upp på 80-talet. (Ja, jag avundas dem som satan.)  De föddes båda år 1964. Kan ni förstå det? De växte alltså upp under the prime age.
    Det vill säga ifall man ville uppleva 80-talet på samma sätt som de gjorde. Mina föräldrar växte upp på 60/70-talet. Jag avundas dem med. Förstå ändå vad de skulle haft kul. Tänk att kunna spara en massa pengar för att köpa en skiva med abba, bara för att man tyckte om dem mer än allt annat. Eller chicago.
    The point is, idag behöver man inte*blub blub*... Tänker inte ens gå in på den här linjen.  Vill inte vara too obvious, som vissa bloggare är.
 "Asså, visste du att man kan få cancer av att äta bananer som är "genmanipulerade"?"

Varför vill vissa bloggare skriva om sådant som man förväntar sig att majoriteten av Sveriges befolkning redan känner till och vet en hel del om? Jag hade tänkt skriva om fildelning och allt det, men palla. Sånt är inte intressant.  Det som är intressant idag är oljekriser och saker som visas på existenz. 
   Finns det något intressant om Mig? Sure. Jag orkar bara inte dela med mig av det just nu.
 


Kommentarer
Postat av: MaestarN!

Ärligt talat så har jag bara hört in Flames' cover av "Land of Confusion" Shame shame shame

2010-06-05 @ 10:20:46
Postat av: Alexander

Hörde den först också, men jag kände till Genesis innan detta, blop

2010-06-05 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0