Uppdatera, I must

Det känns som att jag måste uppdatera bloggen lite. Jag vet dock inte vad jag ska skriva.

Jag kan börja med att säga att jag fick dyngstryk av MaestarN på tennisplanen idag. Jag fick stryk i tennis, så jag har åtminstone fortfarande kvar min värdighet, men ändå. Det gick verkligen skitdåligt. Hur återhämtar man sig från ett sådant nederlag? Tja, man kan ju åka skateboard, vilket jag har nött de senaste dagarna. Det är hur kul som helst när man väl börjar fatta vad man ska göra.

Min 80-talsplaylist bara växer och växer. Det är bara pop som gäller. Man skulle kunna hitta hur mycket bra musik som helst om man tog allt från 80-talet, men jag håller mig till popen och det jag tycker är bäst. Ska lägga upp den när den är klar. Den kommer säkert aldrig att bli det, men watta hell.

Titta på bilden. Det är Nena. Det är Nena som gäller just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0