Öl och trosor

Tack alla som läser min blogg, det gör mig glad! Vädret blir gladare och det blir även humöret på könsorganet.
  Apropå könsorgan så skrev jag igårkväll en låt om mitt könsorgan. Låten slutar med att jag åker till USA och köper godis. Det blir så när jag skriver texter. De slutar oftast på ett ytterst oväntat vis. 

Häromdagen spelade jag igenom Wolfenstein 3D för första gången och det var riktigt kul. Det känns kul att man har fått lära sig DosBox. Det känns inte kul at det kommer att dröja 3 år tills jag ska använda det igen. Det är nämligen inte ofta som man får för sig att man ska spela gamla klassiker på datorn. 
  En annan stor favorit är Quake II. Varför just tvåan? Jo, för att skita är livet... Nämen det är bara så jävla roligt och lättsamt att spela. Alla fiendetrupper har olika repliker och olika fiender av Trogg-"släktet" börjar slåss med varandra om man är nog skicklig att få dem att börja mucka med varandra. Min favoritgubbe i Quake II är den långe som springer efter en och slår en med vad som verkar vara hammare och svärd för händer. Och han säger "trespasser" när han ser en. Fast det låter så här: "TRESPASSAH!!!". Tänk dig Firestarter, fast Trespasser. 

...

Anyway, jag har varit med Peter Alfredsson nästan hela dagen idag. Vi begav oss först till Indo och tog varsin mjukglass, sen raggade vi runt i hans Opel från 1964(?). Sen åkte vi hem till honom och spelade Super Mario Galaxy. Oh my god. Vilken huvudvärk man får av det spelet. Men även en fruktansvärt underbar spelupplevelse känner man av. Jag trodde Alexander när han sade att det var ett riktigt bra spel, och han hade rätt! 

Nu blir det fotboll. Vilka vinner? Jag hoppas på Spanien! 

PS.......
De har Birra Moretti på pub Knut'n! Godaste ölet man kan dricka när man är i Italien. Troligtvis även det godaste man kan dricka på Knut'n... i Lycksele... i Norrland... i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Alexander

Är halvvägs igenom Super Mario Galaxy 2.. också fantastiskt göd

2010-06-21 @ 22:33:43
Postat av: Philip

Göders! Jag ska spela igenom ettan, sen får vi se vad som händer. Jag tror att Niklas Karlsson skulle köpa ett nytt Wii, enbart för att få spela Galaxy 2, så där har jag en opportunity.

2010-06-22 @ 01:02:20
Postat av: MaestarN!

Ekiz har SMG2 annars, han har nog snart varvat det. Som han nördar sönder ;D

2010-06-22 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0